Archive | 9:53 pm

Hanging out on Valla’s new place

14 May

Valla got land! Yippie!
Congratulations! :):)

Advertisements

VAA Haiku May 14

14 May


VAA Haiku May 14, originally uploaded by Lorimae Undercroft.

We get 50 minutes, 50 prims, and a haiku to inspire our build :)

A lightning flash
between the forest trees
I have seen water.

Posted by Second Life Resident Lorimae Undercroft. Visit Afar.

XStreet Magic Box update

14 May

Hey, there’s an update.

XStreet Forum Thread

It has the links to the normal and ANS version, depending on what you need. Plus instructions on how to easily update.

I’m gonna have a cow if I have to relist everything and redo all the text, photos, and blah blah blah. Just sayin.. Rizzo, you might have to come teach me how to take care of baby cows!

Aviator Lori!

14 May


Aviator Lori!, originally uploaded by Lorimae Undercroft.

Teddy is scared.

Hopefully he won’t hurl on me in the air!

Posted by Second Life Resident Lorimae Undercroft. Visit Symphony.

Hmmm

14 May


Hmmm, originally uploaded by Lorimae Undercroft.

It did not try to nom us

Posted by Second Life Resident Lorimae Undercroft. Visit Symphony.

hehe.. cat tails

14 May


hehe.. cat tails, originally uploaded by Lorimae Undercroft.

yup!

Posted by Second Life Resident Lorimae Undercroft. Visit Symphony.

Reef at Symphony

14 May


Reef at Symphony, originally uploaded by Lorimae Undercroft.

Nomnom!
Water TOR Variationz
Sky TOR Yung Buk

Posted by Second Life Resident Lorimae Undercroft. Visit Symphony.

Victoria Sabra’s chickens!

14 May

I’m out at the Charteuse Chicken shop, she has a real pretty glowing golden one. They’re hungry though, hopefully she sees the IM I sent before they start eating each other.

I don’t want to be here if that’s gonna happen! I think the gold one will be eaten first, he’s strutting around like he’s hot stuff. Being smug to the others, cause he’s all shiny. Oh yah they go thim cornered now! Turn away Teddy, you don’t wanna see this.

Oh wait, nm.. it’s okay… false alarm. haha

Posted by Second Life Resident Lorimae Undercroft. Visit Olympus.

Chickens

14 May

How do people know their sion egg color is rare?  Is there a site somewhere that lists stuff like that?

So far I think I’ve seen ones called Armor and ones called Black as rare.  Seems like the other colors must be pretty common?  I’m at the Chicken Market now out at Spinolds Flat.  Fun :)

The lag today

14 May

it is shockingly bad. Lots of lurching, rubber banding, and locking into place. This sucks!